-prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi-prowadzenie spraw związanych ze strefą płatnego postoju-przestrzeganie przepisów ustawy o pracownikach samorządowych -wykonywanie obowiązków pracowniczych zgodnie z przepisami określonymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Obornikach-postępowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zarządzeniami bądź instrukcjami-zachowywanie drogi służbowej przy wykonywaniu powierzonych obowiązków-przestrzeganie przepisów BHP i Ppoż. podczas wykonywania swoich obowiązków-terminowe załatwianie spraw zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Administacyjnego-współdziałanie z instytucjami samorządowymi-współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej i samorządowej-przestrzeganie przespisów dotyczących ochrony danych osobowych-przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych oraz innych tajemnic ustawowo chronionych -wykonywanie zadań przewidzianych w ustawie o dostępie do informacji publicznej-przetrzeganie przepisów dotyczących finansów publicznych i przepisów dotyczących zamówień publicznych-przestrzeganie przepisów dotyczących przebywania na terenie urzędu po godzinach pracy i przepisów bhp-przestrzeganie przepisów dotyczących statystyki państwowej, sporządzanie sprawozdawczości właciwej dla danego stanowiska pracy-przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej i instrukcji archiwalnej-przestrzeganie przepisów w zakresie postępowania administracyjnego-współdziałanie w przygotowaniu materiałów do projektu budżetu oraz przestrzeganie zapisów budżetu przy wykonaniu zadań-dbanie o stwarzanie przyjaznej atmosfery w pracy i obsługi klientów-informowanie innych wydziałów lub jednostek organizacyjnych gminy o podjętych rozstrzygnięciach i innych ustaleniach mających związek z przedmiotem prowadzonych przez nich spraw lub jeżeli ich znajomość jest niezbędna do zharmonizowania działalności urzędu lub gminy-przygotowywanie projektów aktów prawnych-bieżące zapoznanie się ze zmianami przepisów obowiązujących w zakresie danego stanowiska pracy-usprawnianie własnej organizacji metod i form pracy poprzez systematyczne szkolenie i doskonalenie zawodowe-terminowe przygotowywanie projektów uchwał i innych materiałów pod obrady Rady Miejskiej, komisji i dla potrzeb kierownictwa Urzędu-sporządzanie zestawień, analiz i sprawozdań związanych z zajmowanym stanowiskiem-wykonywanie innych poleceń Burmistrza i bezpośredniego przełożonego, wynikajacych ze stosunku pracy * Szczegóły oferty: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,- korzystanie z pełni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nienaganna opinia,- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zajmowanie ww. stanowiska,- posiadanie wykształcenia wyższego o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku - posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy ( preferowane: praca w administracji publicznej związana z obsługą klienta)- miejsce wykonywania pracy: Oborniki, godziny pracy: pon. 8-16, wt.-pt. 7-15, okres zatrudnienia: I umowa: 6 miesięcy, II umowa: czas określony, III umowa: czas nieokreślony,*Dodatkowe szczegóły oferty pracy: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy!!
Miejsce pracy:Oborniki
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:2 800 - 5 000 PLN