Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Dyrektor Oddziału
Firma: Klient portalu Praca.pl miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie numer: 5783244, z dnia 2021-10-11
Klient portalu Praca.pl
Firma z branży nieruchomości o ogólnopolskim zasięgu zatrudni na stanowisko:
Dyrektor Oddziału
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Opis stanowiska
Do zadań dyrektora Oddziału należy w szczególności:
- realizacja umów o zarządzanie nieruchomościami (administrowanie zasobem powierzonym; zarządzanie zasobem własnym Spółki) na terenie woj. wielkopolskiego;
- nadzorowanie realizacji przyporządkowanych zadań, organizacja pracy Oddziału;
- kierowanie pracą i koordynowanie działań osób zatrudnionych na podległych stanowiskach (ok. 15 pracowników);
- współtworzenie planów finansowych, inwestycyjnych, remontów, zamówień publicznych, sprawozdań i innych, których obowiązek tworzenia wynika ze wskazań wewnętrznych regulacji Spółki – w zakresie swoich właściwości;
- realizowanie planu finansowego, bieżące monitorowanie poziomu kosztów Oddziału;
- współdziałanie z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Spółki i stała wymiana informacji w celu usprawnienia wykonywania pracy;
- nadzorowanie wykorzystania systemów informatycznych, stosowanych w Spółce, związanych z realizacją nadzorowanych zadań;
- reprezentowanie firmy przed podmiotami i osobami trzecimi zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwami;
- udział w pozyskiwaniu nowych nieruchomości do zarządzania;
- właściwe gospodarowanie zasobami osobowymi, finansowymi, materialnymi oraz zapewnienie przestrzegania dyscypliny i czasu pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i przepisów Kodeksu Pracy.
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane: techniczne, zarządzanie, administracja),
- wiedza teoretyczna i praktyczna z zarządzania nieruchomościami, poświadczona licencją zawodową lub certyfikatem zarządcy nieruchomości lub studiami podyplomowymi z zarządzania nieruchomościami,
- min. 2 lata doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
- min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym/managerskim,
- znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o ochronie praw lokatorów, o mieszkaniowym zasobie gminy, o własności lokali, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność zarządzania zespołem w strukturze rozproszonej, umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją czasu, zaangażowanie, dobra organizacja pracy własnej, skuteczność w dążeniu do realizacji celów.
Oferujemy
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- dużą samodzielność w działaniu,
- szkolenia zawodowe,
- pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
- dodatkowe ubezpieczenie,
- pakiet socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Pozostałe oferty pracy w firmie Klient portalu Praca.pl
Data dodania: 11-10-2021
Wyświetleń: 251
Wyświetleń: 251