Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Manager Call Center
Firma: WG Call Center miejsce pracy: Poznań
Idealny kandydat to osoba z charyzmą oraz doświadczeniem, która wie jaki cel chce osiągnąć.
Wiedzieć znaczy kroczyć w odpowiednim kierunku używając wsparcia
Wymagania:
* - Wykształcenia min. Średniego
* - Doświadczenia w zarządzaniu jakością
* - Umiejętności nawiązywania kontaktu
* - Przebojowości
* - Wysokiego poziomy wiedzy z zakresu Call Center
* - Doświadczenia w projektach Outbandowych
* - Naturalnych predyspozycji
* - Zaangażowania
* - Znajomości komputera
* - Doświadczenia w prowadzeniu treningów, warsztatów oraz szkoleń
Oferujemy:
* - Pracę w młodym rozwijającym się zespole
* - Pracę z możliwością awansu i rozwoju
* - Rozwój i poważne perspektywy zawodowe
* - Wynagrodzenie podstawowe oraz premię
* - Umowę o pracę
* - Miłą atmosferę
Aplikacje(cv i list motywacyjny prosimy kierować na adres: hr@wgcc@pl.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97 Dz. U. Nr 133 poz.883)
Pozostałe oferty pracy w firmie WG Call Center










Data dodania: 30-05-2011
Wyświetleń: 1277
Wyświetleń: 1277