Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Manager Call Center
Firma: WG Call Center miejsce pracy: Poznań
Idealny kandydat to osoba z charyzmą oraz doświadczeniem, która wie jaki cel chce osiągnąć.
Wiedzieć znaczy kroczyć w odpowiednim kierunku używając wsparcia
Wymagania:
* - Wykształcenia min. Średniego
* - Doświadczenia w zarządzaniu jakością
* - Umiejętności nawiązywania kontaktu
* - Przebojowości
* - Wysokiego poziomy wiedzy z zakresu Call Center
* - Doświadczenia w projektach Outbandowych
* - Naturalnych predyspozycji
* - Zaangażowania
* - Znajomości komputera
* - Doświadczenia w prowadzeniu treningów, warsztatów oraz szkoleń
Oferujemy:
* - Pracę w młodym rozwijającym się zespole
* - Pracę z możliwością awansu i rozwoju
* - Rozwój i poważne perspektywy zawodowe
* - Wynagrodzenie podstawowe oraz premię
* - Umowę o pracę
* - Miłą atmosferę
Aplikacje(cv i list motywacyjny prosimy kierować na adres: hr@wgcc@pl.z dopiskiem manager call center .
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.
Pozostałe oferty pracy w firmie WG Call Center










Data dodania: 01-06-2011
Wyświetleń: 1303
Wyświetleń: 1303