Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu miejsce pracy: Poznań
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 95527
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dzienne.
Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Praca w godzinach od 7:30 do 15:30 w dniach od poniedziałku do piątku(dyżury).
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe .
Praca w terenie.
Wykonywanie czynności nadzorczych, udział w pracach komisji zdawczo-odbiorczych, prowadzenie szkoleń.
Zakres zadań
- Nadzoruje wykonywanie czynności w zakresie pracy kancelaryjnej w komórkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu oraz jednostkach organizacyjnych Policji woj. wielkopolskiego
- Prowadzi szkolenia, instruktaże oraz rozwiązuje problemy dotyczące zasad pracy kancelaryjnej w komórkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu oraz jednostkach organizacyjnych Policji woj. wielkopolskiego
- Prowadzi dokumentację dot. doskonalenia zawodowego lokalnego w Wydziale, w tym sporządza plany, programy i listy obecności
- Przygotowuje skierowania na badania wstępne, okresowe, kontrolne i specjalistyczne policjantów i pracowników Wydziału oraz prowadzi ewidencję wydanych skierowań
- Bierze udział w pracach komisji zdawczo-odbiorczych związanych z przekazaniem obowiązków kierowników komórek organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu lub jednostkach organizacyjnych Policji woj. wielkopolskiego
- Sporządza projekty wewnętrznych aktów kierowania dot. powołania komisji zdawczo-odbiorczych
- Przygotowuje opinie dotyczące zmian organizacyjno-etatowych oraz zmian w regulaminach jednostek organizacyjnych Policji woj. wielkopolskiego, zgodnie z merytorycznym zakresem działania Wydziału
- Sporządza karty opisu stanowiska pracy dla policjantów oraz szczegółowe zakresy obowiązków dla pracowników Wydziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji z zakresu obsługi sekretariatu
- Znajomość przepisów resortowych, prawa pracy, służby cywilnej
- Dobra obsługa komputera
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- Terminowość
- Komunikatywność
- Rzetelność
- Samodzielność
- Odporność na stres
- Dyspozycyjność
- Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Poznań
Praca wielkopolskie
Praca Starszy specjalista
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Poznań
Praca Kalisz
Praca Konin
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Data dodania: 24-03-2022
Wyświetleń: 185
Wyświetleń: 185