Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy inspektor
Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu miejsce pracy: Poznań
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 95519
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dzienne.
Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Praca w godzinach od 7:30 do 15:30 w dniach od poniedziałku do piątku.
Praca na stanowisku wymaga ciągłego kontaktu z petentami spoza Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zarówno osobistego jak i telefonicznego w zakresie możliwości zatrudnienia, odbycia stażu, uzyskania przez byłych pracowników dokumentów niezbędnych do uzyskania świadczenia emerytalnego Prowadzenie kontroli w innych urzędach.
Zakres zadań
- Przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy
- Przygotowuje , opracowuje i opiniuje wnioski personalne pracowników cywilnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu oraz komend miejskich i powiatowych woj. wielkopolskiego do decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu;
- Obsługuje moduł kadrowy systemu SWOP poprzez wprowadzanie danych w zakresie pracowników cywilnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
- Sporządza miesięczne meldunki dotyczące stanu kadr pracowników Policji woj. wielkopolskiego
- Sporządza zestawienia liczbowe dotyczące zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników cywilnych oraz wolnych stanowisk w jednostkach organizacyjnych woj. wielkopolskiego
- Wystawia zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie byłym pracownikom Policji jednostek organizacyjnych Policji woj. wielkopolskiego
- Przekazuje informacje oraz udziela porad policjantom i pracownikom Policji realizującym zadania z zakresu obsługi pracowników cywilnych w jednostkach organizacyjnych woj. wielkopolskiego
- Prowadzi postępowania kwalifikacyjne wobec kandydatów do pracy w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej
- Asertywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- Odporność na stres
- Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Dobra znajomość pakietów MS Office
Praca Konin
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca wielkopolskie
Praca Kalisz
Praca Poznań
Praca Starszy inspektor
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Poznań
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Data dodania: 24-03-2022
Wyświetleń: 206
Wyświetleń: 206