kandydatów
Business account manager (specjalista ds. obsługi klienta)
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu miejsce pracy: Poznań
Prowadzenie bieżącej obsługi klientów biznesowych z rynków wschodnich, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, doradzanie klientom w zakresie oferty handlowej, prowadzenie negocjacji, organizacja budżetu, realizowanie i analizowanie działań sprzedażowych, stała komunikacja z członkami zespołu oraz klientami w języku rosyjskim i angielskim. Praca w godzinach 9:00-17:00.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: polski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: brak przeciwwskazań do pracy przy komputerze
Wymagania inne:
znajomość specyfiki pracy w środowisku IT, obsługa klienta zagranicznego
Miejsce pracy:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 100 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Wyświetleń: 148