Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Referent prawny
Firma: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu miejsce pracy: Poznań
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent prawny
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 111539
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie Urzędu
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na IX piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- prowadzi sprawy dotyczące regulacji stanów prawnych nieruchomości, które stały się z mocy prawa własnością jednostek samorządu terytorialnego (gmin, powiatów, województwa) - przyjmowanie i/lub uzupełnianie dokumentacji, ocena materiału dowodowego, analiza stanu faktycznego i prawnego, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w celu wydania stosownej decyzji administracyjnej
- prowadzi sprawy dotyczące przekazania, na wniosek jednostek samorządu terytorialnego gmin, powiatów i województwa mienia Skarbu Państwa, związanego z wykonywaniem przez te jednostki zadań własnych
- prowadzi postępowania wyjaśniające wszczęte wskutek roszczeń zgłaszanych przez różne podmioty, w tym osoby fizyczne, co do prawidłowości wydanych ostatecznych rozstrzygnięć w sprawach załatwianych przez oddział
- przygotowuje i przekazuje dokumentację ze stanowiskiem organu do organów właściwych w sprawach stwierdzeń nieważności decyzji
- nadaje klauzulę ostateczności na wydanych rozstrzygnięciach i przesyła je do właściwych jednostek w celu realizacji wynikających z nich zmian w księgach wieczystych i ewidencji gruntu
- udziela informacji gminom, powiatom i województwu w zakresie dokumentacji niezbędnej do wydania rozstrzygnięcia w celu wsparcia działań jednostek samorządu terytorialnego w zakresie nabywania przez nie mienia Skarbu Państwa
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- znajomość kpa oraz kodeksu cywilnego
- znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece
- znajomość przepisów wprowadzających ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym
- znajomość przepisów wprowadzających ustawy reformujące administrację publiczną, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym
- asertywność
- radzenie sobie ze stresem
Praca Specjalista ds. Prawnych
Praca Konin
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Radca Prawny Poznań
Praca Poznań
Praca Prawnik wielkopolskie
Praca Kalisz
Praca Referent prawny
Pozostałe oferty pracy w firmie Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Data dodania: 02-12-2022
Wyświetleń: 131
Wyświetleń: 131