kandydatów
Specjalista do spraw obsługi klienta zagranicznego
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach miejsce pracy: Szamotuły
Głównym celem stanowiska jest wykonywanie wszelkich zadań związanych ze wspieraniem przed i posprzedażowych klientów zagranicznych firm nie znających języka polskiego. Podstawowe obowiązki: gromadzenie i dystrybucja wśród klientów informacji na temat obecnie prowadzonych działań promocyjnych, warunków dostaw produktów, ich cen itd., właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów, wystawianie kart gwarancyjnych itd.), dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: świadomość komercyjna
Uprawnienia: znajomość rynku/branży
Uprawnienia: umiejętności analityczne
Uprawnienia: wymagane doświadczenie zawodowe oraz znajomość branży
Uprawnienia: zdolności organizacyjne
Uprawnienia: inicjatywa
Uprawnienia: przedsiębiorczość
Uprawnienia: kreatywność
Uprawnienia: wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
Uprawnienia: umiejętności komunikacyjne
Wymagania inne:
- wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym wynikająca z zakresu obowiązków, - praca w dni wolne, - wysokość wynagrodzenia brutto 23,00zł/h, - rodzaj umowy zlecenie, - miejsce wykonywania pracy w siedzibie firmy oraz poza siedzibą,
Miejsce pracy:
Szamotuły
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 23 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Wyświetleń: 164