Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
2nd Line Support Specialist (Helpdesk)
Firma: IOKI Sp. z o.o. Sp.K. miejsce pracy: Poznań
Firma IOKI, specjalizująca się w nowoczesnych rozwiązaniach e-learningowych oraz blended learningowych poszukuje kandydatów na stanowisko:
2nd Line Support Specialist (Helpdesk)
Oczekiwania:
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Umiejętność adaptacji do zmian
- Dyspozycyjność – preferowana praca na pełen etat (po okresie próbnym)
- Bardzo dobra znajomość komputera
- Mile widziana znajomość systemów Kayako, Jira
Obowiązki:
- 2 Linia Wsparcia - odpowiedzialność za weryfikację i analizę otrzymanych zgłoszeń, oraz przekazywanie ich do specjalistów 3 Linii Wsparcia
- Przestrzeganie procedur i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi oraz dostarczenie Klientom wsparcia technicznego średniego poziomu
- Szczegółowa dokumentacja zgłoszeń
- Współpraca z 3 linią Wsparcia oraz Trenerem w zakresie dokumentacji i standardów obsługi
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Udział w ciekawych, nowatorskich projektach
- Bardzo miłą atmosferę w zgranym młodym zespole
- System szkoleń
CV oraz list motywacyjny prosimy kierować na adres: rekrutacja@ioki.com.pl
Pozostałe oferty pracy w firmie IOKI Sp. z o.o. Sp.K.










Data dodania: 30-05-2012
Wyświetleń: 1368
Wyświetleń: 1368